Gästbok VFF

Om Gästboken

I denna Gästbok/Blogg tänker vi oss att alla som besöker vår vackra ö eller bor på ön, möjligheten att uttrycka din åsikt. All synpunkter är intressanta! Speciellt om det gäller Vrångö Fritidsförening.

Introduktion Badstugan

Badstugan med BadtunnaPosted by Roland Gunneflo 2015-04-14 09:48:51
Se detta gärna som vår elektroniska Gästbok för Badstugan men naturligtvis är även andra inlägg intressanta!

• Comments(4)

Fill in only if you are not real

Posted by John 2017-08-04 14:06:27

Tack för besöket!

Vi njöt av skaldjur på verandan i solen efterföljt av bastu och bad i havet. En underbar kväll som gav mersmak!

Tack för att vi fick hyra er fina bastu!

/John.

Posted by Monica 2017-07-23 15:52:02

Underbar miljö och närhet till havet

Posted by Koffe 2017-07-22 20:53:35

Hejsan! Ville bara starkt rekommendera denna plats att hyra! Bastum var mycket större och finare än jag trott från att bara tittat på hemsidan. Stugan ligger väldigt bra måste jag säga och med en tunna och vattnet så himla nära var det ett perfekt ställe för kvällen på min brors svensexa! Vi var ett gäng på 14 personer och de var gott om plats. Tack för denna stynd och ha det nu gött!

Posted by Karin 2016-11-21 12:47:06

Vi avslutade vår middag med att bada i badtunnan. Vi blev så varma och goa så vi kylde av oss i havet. Det var så mysigt, under en stjärnklar himmel. Det här vill vi göra fler gånger.